Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.
Produsele din categoria Parfumuri nu sunt admise la retur daca produsul este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea sa. Ne rezervam dreptul de a refuza produsul! Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar din motive de protectie a sanatatii clientilor, poti returna aceste produse doar daca nu le-ai folosit, desigilat sau testat.
Prin urmare, nu se admit la retur:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului iti apartine in totalitate la fel si alegerea curierului (nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana) prin care vei trimite coletul. Costul expeditiei produselor retururnate este suportat in totalitate de catre client si nu de catre zapatos.
Daca doriti sa returnati coletul prin serviciile noastre de curierat, va comunicam procedura:
1. Apelati firma Urgent Cargus 021.9330 (ridicare din Bucuresti) / 021 9282 (ridicare din provincie) pentru a solicita ridicarea coletului.
2. Ambalati produsul intr-o punga distincta in asa fel incat awb-ul de la curier sa nu deterioreze cutia produsului
3. Completati formularul de retur de pe aceasta pagina
4. Cand ajunge curierul la dvs. va rugam sa oferiti aceste detalii pentru livrare:
Boutique MALL SRL
CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, București Ilfov
021 555 9090
5. Important sa mentionati: Plata expeditiei la destinatar!
Taxa de retur perceputa este de 15 lei si se va scadea din valoarea sumei de returnat.
Daca nu doriti retur prin firma noastra de curierat, va rugam sa trimiteti Dvs. coletul prin orice alta firma de curierat.”
Important: Zapatos nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.
Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre Zapatos, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, in termen de 14 zile prin una dintre urmatoarele optiuni:
Motive pentru care Zapatos refuza returul produselor:
Important!